Despre Tapiola, granturi europene și jurnaltv care face propaganda și kilerism politic

În perioada 2009-2010, pînă la preluarea de catre Topi si a lui Filat, Jurnaltv a fost cu adevărat un post liber si anticomunist.
Am fost atunci prezent la zeci de dezbateri politice, sociale si de interes national.
Apoi au venit Topii si Filat și au transformat postul tv si tot trustul intrun instrument de lupta politica a clanului lor, intro bita contra adversarilor.

Din acel moment le-am spus sa nu ma mai invite, nu am putut sa mai merg la o televiziune cazuta la nivelul unor topi si mocani agresivi si marginali.
Insa cea mai urîtă pagina ă fost scrisa in 2015 si 2016, arunci cind trustul jurnal a pactizat cu instrumentele Kremlinului, Usatii si Dodon.

Jurnalul si invitatii sai promovau masiv instrumentele si mesajele Kremlinului, si i se spunea al doilea NIT. Butnaru, Nastase si angajatii lor, bombardau publicul cu ideea ca dreapta trebuie să se unească cu stînga contra dușmanului comun, ca Usatii si Dodon sunt mai buni decit Ghimpu si Plahotniuc, si convingeau lumea ca e bine sa se pună batista pe tambalul integrarii europene.

In cea mai mare parte vina pentru victoria lui Dodon la prezidentiale, le aparține trustului Jurnaltv, lui Andrei Nastase, Val Butnaru și Maiei Sandu.

Cei de la Jurnaltv se lauda ca au primit un grant de la The European Endowment for Democracy.
Credeam ca expertii europeni le vor pune conditia crearii unui produs calitativ.
Dar privesc jurnaltv, platit din banii UE, si nu vad schimbari.
Temele de atac sunt aceleasi, aceasi obsesie pentru Plahotniuc ,  am auzit pronuntindui-se in context negativ numele acestuia de vreo 10 ori in 20 minute, apoi Durbala a declarat ca  PD este organizatie criminala.
Nu au scapat nici Dorin Chirtoaca si Mihai Ghimpu care au fost linsati mediatic.

Se impune o intrebare pentru Pirka Tapiola , de ce ati decis sa finantati pe banii contribuabililor europeni un post tv care face propaganda si kilerism politic?

Domnule Tapiola, consumatorii de informatie ar putea crede ca UE ataca guvernarea proeuropena prin intermediul finantarii Jurnaltv?  UE promoveaza cumva abandodarea cursului proeuropean a RM?
E bine ca Patria sa-si cunoasca eroii.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: