Cit costa o functie de Ministru in R.Moldova?

Declaratia socanta, a inca Ministrului Justitiei A.Tanase, ca in R.M. se vind functii, vine de fapt sa confirme multele zvonuri pe aceasta tema de corutie in AIE, care se vehiculeaza in societate. Am auzit si eu , inclusiv la diverse conferinte de presa, ca functiile, incepind de la ministru si terminind cu paznicul de la poarta ministerului, se vind. Acuma, un ditamai Ministru al Justitiei in Guvernul AIE-2, pentru care am inghetat si riscat, impreuna cu altii la manifestatiile organizate de Forumul Civic Pro Europa, vine si declara franc – vinzarea functiilor este sport national in R.Moldova!!!
Si daca este adevarat, ce facem mai departe? Continuam sa toleram aceasta piata de functii?
Intrebare in special pentru cei care am sustinut guvernarea AIE, Forumul civic Pro-Europa, in special pentru domnii Saharneanu, Bogatu, Negru, Val Butnaru, C.Tanase, N.Dabija,V.Tibuleac etc.
Stiu ca e greu sa recunoastem ca „ai nostri” sunt corupti, ca sa nu aducem comunistii inca si mai corupti, plus si antinationali, la guvernare.
Dar nici asa nu mai poate continua.

http://www.publika.md/tanase-isi-tradeaza-fostii-colegi–in-fruntea-republicii-moldova-se-afla-hoti–iar-seful-vinde-functii_308971.html

P.S.
Aceasta declaratie socanta a Ministrului Justitiei, ca se vind functii, imi permite sa ofer un raspuns  tuturor celor care m-au intrebat si dupa alegerile din iulie 2009, si dupa cele din 28 noiembrie 2010- daca mi se ofera vreo functie din partea Guvernului AIE, pe care l-am sustinut activ. Va raspund domnilor acum – functiile se vind, asa zice Ministrul Justitiei! iar lui Roman Mihaes, fostii colegi de facultate aflati la guvernare, dar si alti amici din partidele de guvernamint, nu i-au propus nicio functie, stiind  la sigur ca nu are bani sa o cumpere! Da, sunt sarac material, si nu-mi pot permite sa-mi cumpar o functie publica in R.Moldova, recunosc ca nu am de unde sa platesc bani pentru functii sau locuri trecatoare pe liste de partide la diverse alegeri. Insa nici daca as avea bani nu as procura vreo functie, eu sunt facut din alt aluat, si doresc sa construim o Moldova curata, nu una corupta si saraca.

30 Răspunsuri to “Cit costa o functie de Ministru in R.Moldova?”

  1. palade Says:

    Domnule Mihaies,

    eu nu-mi permit nici elementarul drept de a trai acolo unde m-am nascut.

  2. romanmihaes Says:

    Va inteleg, asta e tragedia oamenilor nascuti in R.Moldova, ca o mare parte a fost nevoita sa plece peste hotare. Dar va veni o zi cind va veti putea intoarce acasa, sunt convins.

  3. palade Says:

    Multumesc, D. Mihaies.
    Admir optimismul D-voastre.

    Stiti, Pana la data de 7 aprilie 2009 nu citeam stirile, ziarele din RM. Stiam de unul voronin si ca bolsevicii sunt la putere din 1994. Ma resemnasem demult. Deja trecut de doua decenii.
    Copiii ceia care au iesit in piata mi-au dat o speranta de revenire la bastina.
    De doi ani sunt la curent cu ceea ce se petrece acasa.

    Astazi ma simt la fel ca si acei tineri.

    Incerc sa vad si eu o raza de speranta. Dar nu vad nimic.
    E intuneric-bezna

  4. ana Says:

    si tanase cat a dat pentru postul de ministru, dar pentru cel de judecator? de ce abia acum a deschis gura? si a facut-o pentru ca nu a fost el alesul pentru primaria chisinau. si desemnarea pentru chisinau costa? probabil pentru el era mai scump decat pentru bodiu, dar daca inainta destui bani l-ar fi desemnat poate. mi se pare ca tanase e pe o pozitie duplicitara si lasa.

  5. Alexandra Can Says:

    D.Mihaies, in Monitorul Oficial sunt anuntate concursuri pentru ocuparea functiilor vacante in diferite ministere, departamente si alte institutii publice.
    De ce nu participati la concurs?

  6. xyz Says:

    „Timpul lui Smirnov a trecut, iar Tiraspolul poate exista separat de Moldova doar pe Lună.” Aceasta este ultima declaratie a MAE a Federatieie Ruse. Unii ar zice ca e de bine. Inrealitate e de rau, pentru ca noua pozitie a Moscovei demonstreaza faptul ca Federatia Rusa nu se multumeste numai cu un cui al lui Pepelea numit Transnistria. Rusia vrea de fapt toata RM. Deci adio parteneriat strategic cu Romania, adio UE. Daca este sa ne uitam la ce se intampla, mai nou, in RM, cred ca de fapt guvernantii fosti si actuali asta isi doresc. Scurta „pimavara de la Chisinau” s-a cam incheiat. Vorba unui slogan dambovitean: „Pacat de sangele varsat!” Cui ii pasa…

  7. ion ciobanu Says:

    E tristă realitatea,dar asta e.Şi în Europa cine are bani dictează politicul,nemaivorbind de SUA.Referitor la liderii noştri de opinie Tănase,Bogatu,Negru şi alţii trebue să se distanţeze de orice guvernare.Avem nevoe de o societate civilă cît mai puternică!

  8. v. Says:

    Da, dle Mihaies, cititi ce scrie dna Can.
    Noi, guvernarea democrat-national-europeana din Moldova, avem concursuri pentru ocuparea tuturor functiilor in guvern.

    Restul sunt aberatii.

    Eu stiu sa sterg urmele peste tot.
    Asa ca cine are o proba concreta ca am vindut o functie macar?

    Ziceti ca dl Strelet e responsabil de asta?

    Eu, unul, nu cred.

    Nu cred pina nu vad …sacul cu banii enuntati de A. Tanase.

    Functii mai avem libere, dle Mihaies.

    Poate ma suni, a?

  9. valeria Italia Says:

    ” GUWERNAREA DEMOCRATICA NATIONAL DIN MOLDOWA.”.. …TRAGEDIA MOLDOWEI ,NU GUVERNARE DEMOCRATICA, STRANIU CINE PUTEA SA SI ASUME A SEMNA PENTRU CEL MARE ,..CUM ZICEA URECHEANU ,MAI REPEDE FACI LEGATURA CU PAPA DE LA ROMA DECIT CU MESIA MOLDOVEI… TRAGEDIA E IN ACEJA CA INCET INCET ,MOLDOVA VA DISPAREA DE PE HARTA LUMII, SPUMA SOCIETATII SE IMBOGATESTE, DAR BIETUL POPOR DEJA E PE MARGINEA PRAPASTIEJ A CELEJ MAI DEZASTRUASE SARACII MOLDOVA ,CU REGRET NU ARE VIITOR ATIT TIMP CIT LA CIRMA EI V-OR FI FILOVORONISTI ..MOLDOWA ARE NEVOIE DE ADEVARATÌ PATRIOTI AI NEAMULUI, LA CIRMA EI.. CU REGRET CONTINUIND ACEASTA POLITICA DE AZI, NU E DEPARTE ZIUA CIND V-OR RAMINE DOAR BATRINII BOLNAVI SI COPIII ORFANI FARA VIITOR CU PARINTI VII , EMIGRATI …… ALIANTA INLOC SA FIE MAI UNITA ,MAI CIMENTATA CA ORICIND ASTAZI, EI INTRE EI LUPTA LA SINGE PENTRU PUTERE … CUM POTI AVEA INCREDERE ASTAZI IN CINEVA ?….CE A RAMAS BIETULUI POPOR ?…DOAR AERUL SI ACELA CONTAMINAT DE CINIZM,, FALSITATE SI LASITATE

  10. mihail Says:

    Republica Moldova ca stat nu exista.Exista mafia lui Smirnov la Tiraspol si mafia de la Chisinau. Pentru a dezlega situatia trebue sa mergem spre Unire cu patria mama-ROMANIA!!!Si punctum!!!

  11. XXL Says:

    Roman, aici Tanase nu a descoperit America! Asa este si chiar pot confirma prin propriul exemplu! Am depus dosarul sa ma angajez in MAIE. Bani nu mi s-au cerut, poate ca era prematur, dar nici nimeni nu a mai luat dosarul meu in serios. Asa si sta cererea mea de mai bine de un an si jumatate, chiar daca am practica destula in relatiile internationale! Am incercat sa obtin prin concurs o functie in Ministerul Mediului…., acolo am trecut doua tururi, am iesit primul, dar nefiind de culoarea AIE, concursul a fost declarat nul si a fost anuntat un alt concurs…
    E grav in tara si tu cred ca o stii bine!

  12. Valeria Italia Says:

    MA BUCURA OPTIMIZMUL DOMNULUI MIHAES …..VA VENI O ZI SI NE V-OM INTOARCE ACASA,….. SI EU AM CREZUT, SI VISEZ INCA INTOARCEREA ACASA, DAR CU REALITATEA DE AZI , E DEPARTE ACEA ZI… ,SINTEM PLECATI MAI MULT DE 10 ANI , DORUL DE CASA E FOARTE PUTERNIK ,…SPERANTA …. ,NICI CIT, LUMINA DE LA LUMINAREA APRINSA IN ACESTE ZILE LA MORMINTELE CELOR DRAGI

  13. Igor Says:

    Nimic nou sub soare, Dle Mihăieş. Încă pă timpurile preşedintelui komsomolist – Lucinschi, un cunoscut de al meu din structurile financiare de stat imi dăduse nişte indici, apropo, destul de relativi în sensul că erau cei mai mici posibili, despre „costul” portofoliilor. Astfel, îmi spuse-se, că postul preşedintelui Fondului Social se vehiculează a fi pus la „licitaţie” cu suma prealabilă de 500 mln lei, adică juma de miliard, pe vremurile celea cam peste una sută milioane dolari SUA. Cred, că acum miza e şi mai mare…

  14. SHOTA RUSTAVELI Says:

    NE TREBUIE UN SAAKSHVILI MOLDAV PT. A INFAPTUI ROMANIA MARE !

  15. MAREA DACIE ! Says:

    Platforma Civică ACȚIUNEA 2012

    este o coaliție de organizații non-guvernamentale și grupuri de inițiativă care susțin unirea Republicii Moldova cu România și militează pentru realizarea obiectivului generațiilor trecute, prezente și viitoare de regăsire a românilor de pe cele două maluri ale Prutului în cadrul aceluiași stat.
    Pe parcursul anilor 2011 și 2012, Platforma Civică ACȚIUNEA 2012 va desfășura manifestări publice de informare și sensibilizare a întregii populații din România și Republica Moldova cu obiectivul de a conștientiza necesitatea realizării unității naționale.

    http://actiunea2012.ro/

  16. sandel Says:

    A.Tanase se comporta ca un las.Dupa ce n-a realizat nimic la minister, apoi si-a cumparat fotoliul de la CC ,incearca sa-si faca si imagine de individ cinstit.Daca sunteti o persoana cinstita si vii in cot de aceasta tara,nu vorbeati cu jumate de gura si nu acum dupa ce v-ati cocotat la caldut.Daca taceai filosof ramineai.Sunteti ca si ceilalti politicieni ai R.Moldova,care au in primul rind interesul personal si apoi al tarii.Insa ma mai repet ,d-stra mai sunteti si las.Sunt sigur ca multe chestii nu chear placute se vor descoperi despre d-stra.Cazul cu d.Mihaes cu care ati invatat impreuna ,ati trait impreuna,si care este o persoana,dupa parerea mea,care ar putea aduce cu mult mai mult folos acestei tari, dar dumneata i-ai pus bete-n roate.Si mai vorbiti de altii. Rusinica

  17. sandel(nu tanase) Says:

    Nu sa descoperit america dragii mei cu aceste declaratii…..functiile in RM se vind de la 90 incoace…..preturile desigur s-au schimbat si ele…..ex in 2007 pentru o functie de procuror undeva la raion se cerea pe linga 8000euro….dar asta o stiu cu totii…in „era” comunista(01-09) de ex. functiile se mai si daruiau in schimbul loialitatii…si iata asa….nu se termina degraba „piata” in tara noastra cit de optimist n-ai fi draga Roman…nu exista in Moldova „clasa politica” care doreste sa stirpeasca acest fenomen pentru ca toti au platit bani grei ca sa ajunga la os….si acu tre sa-si scoata pirleala….

  18. anghel Says:

    http://www.hotnews.md/articles/view.hot?id=10350

  19. v. Says:

    Cenzura peste tot.Si aici.
    Eu sunt v., dar apar cenzurat ca v. spune!
    Cito za democratia u nas?>

    Repostez:

    Da, dle Mihaies, cititi ce scrie dna Can.
    Noi, guvernarea democrat-national-europeana din Moldova, avem concursuri pentru ocuparea tuturor functiilor in guvern.

    Restul sunt aberatii.

    Eu stiu sa sterg urmele peste tot.
    Asa ca cine are o proba concreta ca am vindut o functie macar?

    Ziceti ca dl Strelet e responsabil de asta?

    Eu, unul, nu cred.

    Nu cred pina nu vad …sacul cu banii enuntati de A. Tanase.

    Functii mai avem libere, dle Mihaies.

    Poate ma sunati, a?

  20. Alexandra Can Says:

    pentru:

    v. spune:
    aprilie 30, 2011 la 7:53 am | Răspunde
    v.filat spune:
    aprilie 30, 2011 la 1:27 pm | Răspunde

    oaha-ha-haaaaa, bravo, ati inteles perfect .

  21. ivan bodiul Says:

    Va rog sa votati pentru mine, cel care reprezint pregnant trecutul, prezentul si, mai mult ca sigur, viitorul RSS Moldovenesti, chipurile, europene.

    De acord?

  22. tabarnak Says:

    vova,
    nu mai pierde timpul pe bloguri.
    Am inteles cu totii ca esti un artist. Un Gigi-spiritoso. Un bancagiu.
    Uite si acum nu mai pot. Plang re ras. Ce mai talent, domle.
    Un feli di fima tarlapan. Merge pe catavencu.ro , incearca-ti norocul acolo.
    Mai stii?

  23. Soliman Says:

    Daca e reala interventia lui V. Filat, domnule Mihaes, aci pe blogul de fata, atunci m-a facut sa rad cu gura pana la urechi!!! Asa se face politica… democratica sub conducerea onor sefului de guvern? Suna-ma ca -ti dau un post? (Si ti-am inchis gura!!!) Mama mia!! Tot ma mir si ma crucesc !!Oportunism cras si NAIV!! La voi toata lumea merge intr-un partid ca sa stea in fata la defilare?Mi-e si mai clar acum pentru ce a luat in brate „moldoeuropenismul” stimabilul dv prim minstru !!

  24. Mihai Says:

    apropo de optimism dom.Mihaes.cu chit o sa scada opt.dvstra daca Dorin pierde alegerile locale?

  25. Soliman Says:

    Domnule Mihaes,
    observ ca ati sters „Vlad Filat” dintre comentatoriii aci de fata. Daca e cu adevarat semnaturasi numele real , ati facut o mare gresala!! Nul-ati menajat defel prin acest gest!! Dimpotriva,ati cazut si dv in gresala schimbarii de nume a la Plahotniuc. Nu e permis sa existe nicaieri ,inclusiv pe bloguri,uzurparea de nume propriu, fie si sub forma prescurtata V. Filat. Asa ceva trebuia evitat din capul locului . Am vazut scris negru pe alb Vlad Filat iar acum V. Filat. Nu ma puteti induce in eroare nicidecum. Doar daca tineti cu totdinadinsul. Iar ceea ce am postat sub nicknamul de Soliman aci de fata , va rog sa ramana exact asa.

  26. RADU Says:

    Roman pana nu va trece in ne-fiinta aceasta clasa politica ,in MD nu se va produce nici unire,nici scimbare.RESPECT HAIDUCESC.

  27. romanmihaes Says:

    Inteleg ca e campanie electorala, si unii incearca tot felul de trucuri ieftine, si semneaza cu nume de politicieni.
    Rugamintea mea ramine valabila, fara atacuri la persoana, libertatea de expresie nu insemna si libertatea de a calomnia.

  28. MONTREAL Says:

    TINETI-VA RINDURILE SI CONSOLIDATI-VA SI CEL MAI IMPORTANT NU VA DESCURAJATI.

    PLANUL DE BAZA A MOSCOVEI DE A STINGE DIN « FLACARA NATIONALA » A MOLDOVENILOR CE SA APRINS LA 7 APRILIE 2009.

    INTELEG CA TOATA LUMEA E DESCURAJATA, DAR SA NU LASATI, SA CONTINUATI SA LUCRATI SI SA LUPTATI P-U RM

    NOI (VOI) TREBUIE SA INTRAM IN UNIUNEA EUROPEANA SI VOM INTRA, SUNT SIGUR,…

    REPET PLANUL DE BAZA E SA NE DESCURAJEZE,p-u ca descurajundu-ne si linistindu-ne ( STINGIND FOCUL 7 APRILIE 2009) SA POATA SA INTOARCA VECTORUL SPRE ruSSia – spre IMPERIUL RAULUI

    SA NU UITAM DE MARTIRII 7 APRILIE 2009, CARE SI-AU DAT VIATA SI SANATATEA P-U DEMOCRATIE SI P-U UN VIITOR EUROPEAN. VIITORUL DEPINDE DE NOI (EU/TU/EI), OAMENII SIMPLI…

    FITI PUTERNICI, TINETI-VA TARE SI IMPORTANT IMPREUNA , CEL MAI MARE PERICOL INCA NU A DISPARUT, ACUM CA NICIODATA SE FACE VIITORUL NOSTRU SI DE VOI DEPINDE UNDE ACESTA SE VA INDREPTA…
    PS : eu tot timpul ma tin de un moto-u (sper ca e cuv. corect), care vine de pe timpurile Imperiului Roaman : « DACA TU NU TE IMPLICI IN POLITICA , ATUNCI POLITICA SE VA IMPLICA IN VIATA TA „

  29. MONTREAL Says:

    Imperiului Roaman (este o greseala) – Imperiului Roman

  30. ionel Says:

    Buna ziua , stiu ca nu am niciun drept sa ma amestec in aceste discute dar as dori sa stiu doar asa cati dintre voi credeti ca unirea va aveea loc in 2012?

Lasă un răspuns

