Comunicat de presa a preotului Netanyahu Johnatan Jerusalayem

netanyahu.comunicat Prin prezenta doresc sa informez opinia publica despre faptul ca in ziarul Moldova Suverana au aparut doua articole semnate de autorul Mihai Contiu: “Netanyahu Johnatan Jerusalym, posibil agent de legatura dintre vladica si serviciile secrete romanesti” publicat la 7 octombrie si „Afacerea CEDO” – o escrocherie pusa la cale doar spre a saraci si compromite imaginea Moldovei” publicat la 6 octombrie 2009 care imi lezeaza onoarea si demnitatea si care contin afirmatii ce nu corespund adevarului.

Doresc sa precizez urmatoarele:
1)Intr-adevar urmare a unei plingeri depusa la CEDO care a fost comunicata Guvernului Moldovei de la care Curtea a cerut explicatii, am fost invitat la Ministerul Justitiei. D-l Ministru Alexandru Tanase si d-l reprezentant Grosu au declarat ca Guvernul accepta si recunoaste ca in raport cu mine si persoanele care au formulat plingeri la CEDO au fost comise incalcari grave si ca sunt gata sa procedeze la o reglementare amiabila a cazului Netanyahu contra R.Moldova. Consultindu-ma cu avocatul Roman Mihaes am procedat la incheierea unui acord amiabil cu Guvernul R.Moldova si am depus la CEDO o cerere de retragere de pe rol a cererii nr.23270/09 Netanyahu contra Moldovei.
2)Autorul Mihai Contiu in articolul “Netanyahu Johnatan Jerusalym, posibil agent de legatura dintre vladica si serviciile secrete romanesti” face mai multe declaratii incorecte prin care ma invinuieste ca as fi agent al serviciilor romanesti, cu misiuni privind IPS Vladimir, Mitropolitul Moldovei, ceia ce nu este adevarat. Doresc sa informez opinia publica ca sunt cetatean romano-american si in R.Moldova am venit in 1995 unde am absolvit Academia Teologica in anul 1999 iar in anul 2003 am fost hirotonit in calitatea de preot misionar de catre IPS Vladimir, Mitropolitul Moldovei. Nu am avut nici un fel de misiuni si nicio discutie privind presupusele influente de trecere a Mitropoliei Moldovei in cadrul Patriarhiei Romane cu IPS Vladimir, Mitropolitul Moldovei.
3)Imi pare rau ca domnul Mihai Contiu autorul articolelor nu este obiectiv si nu a solicitat si parerea mea privind evenimentele in care sunt implicat. Poate ca domnul Mihai Contiu sufera de antisemitism si romanofobie?
4)Ii multumesc avocatului Roman Mihaes pentru tot sprijinul juridic si omenesc care mi-l acorda. Ne cunoastem din 1996 de pe vremea cind eram student la Academia Teologica iar insinuarile ca ar fi si el agent al serviciilor in legatura cu mine nu sunt corecte. Banuiala ca dinsul ar fi antisemit nu are nicio baza, va spun asta eu care la originea etnica sunt evreu si roman.
5)In legatura cu evenimentele din 7 aprilie doresc sa precizez ca nu am fost trimis de catre nimeni in piata, am nimerit acolo absolut intimplator. Consider ca dosarul penal in care sunt invinuit a fost falsificat de catre Procuratura la indemnul politic al puterii comuniste de atunci si sper ca in noile conditii dosarul va fi reexaminat astfel ca legea si dreptatea sa triumfe.

Cu respect, preot

Netanyahu Johnatan Jerusalayem
19 octombrie 2009

4 Răspunsuri to “Comunicat de presa a preotului Netanyahu Johnatan Jerusalayem”

  1. Silvera Says:

    Ce vladica politizat mai avem si noi. Ba face agitatie electorala in favoarea comunistilor, ba are trebusoare suspecte cu „serviciile secrete romanesti”. e o aberatie si acest Contiu, care haleste din treuca comunista, isi face „meseria” de gazetar vandut.

  2. Nicolae Says:

    Pe timpuri, lokuitorii Ucrainei desconpirau imediat agentii CIA trimisi in misiune, desi ei mincau slanina si beau gorilca si vorbeau perfect limba ucraineana. Expicatia era simpla, erau de culoare. „Numai americanii pot sa trimita un negru sub acoperire in Ucraina’. Azi vedem continuarea bancului: americanii au trimis un spion; ROMAN,cetateanAMERICAN,de origine EVREU si PREOT ORTODOX !!!!

  3. revelare Says:

    Comunicat de presa aL preotului…, comunicatuL este aL preotului nu presA

  4. .............. Says:

    Interesant, de unde informatia

Lasă un răspuns

