Libertare lui Gigi Becali!Forta Steaua!

Sunt si eu un fan al echipei Steaua Bucuresti inca din adolescenta, m-am bucurat enorm de victoria Stelei la Sevilia in 1986 cind a cucerit Cupa Campionilor.   Imi pare rau ca a fost arestat patronul Stelei Gigi Becali. Sunt avocat, am absolvit Dreptul la Iasi si cunosc si legislatia romaneasca. Am spus-o de mai multe ori: Codul de Procedura Penala a R.Moldova este mult mai adaptat si mai progresist decit CPP a Romaniei. Astfel in CPP al RM sunt prevazute arestul la domiciliu si cautiunea drept masuri preventive care lipsesc in CPP romanesc. Pentru o acuzare de genul celei prezentate lui Gigi in Moldova procurorul si judecatorul de instructie ar fi aplicat masura preventiva de neparasire a localitatii ,  cautiune sau maxim arest la domiciliu! Free Gigi! Libertare lui Gigi!
Pe site-ul oficial jucatorii , antrenorii si staful au exprimat mesaje de sustinere pentru George Becali, http://www.steauafc.com/ro/articole/mesaj_sustinere_george_becali/

Lasă un răspuns

