Am cerut la radio Nova partidelor sa includa in programele electorale a prevederilor proconsumator

Astazi am fost invitatul lui Victor Nichitus la radio Nova unde am comentat programele politice ale partidelor care candideaza in alegeri. In special am atras atentia asupra faptului ca sunt citeva partide au in programele electorale ale garantarii depozitelor bancare, fapt care trebuie salutat. De asemenea am atras atentia ca doar citeva partide au in programele sale crearea unei agentii privind protectia consumatorilor. Am facut si un apel catre celelate partide sa introduca in programele electorale a prevederilor proconsumator.

Lasă un răspuns

